strona główna Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Szpital Specjalistyczny w Pile serwis informacyjny 
Informacje Podstawowe
  • Status Prawny
  • Dane teleadresowe
  • Struktura Organizacyjna
  • ZATRUDNIMY
  • Konkursy ofert
  • Administracja
  • RADA SPOŁECZNA
  • Dyrekcja Szpitala
  • Część Medyczna
  • Oddziały
  • Poradnie
  • Zakłady i Pracownie
  • Akty Prawne
  • Statut
  • Regulamin
  • Budżet
  • Dane ekonomiczne
  • Majątek
  • Ogłoszenia
  • Karta Praw Pacjenta
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia Przetargów
  •       -- POSTĘPOWANIA - ROK 2020
          -- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
          -- POSTĘPOWANIA - ROK 2021
  • Platforma zakupowa
  • SPRZEDAŻ
  • Inne
  • Misja
  • Zakres usług
  • Cennik Usług Medycznych
  • Przetargi na dzierżawę nieruchomości
  • Konkursy ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych
  • Nieudostępniono w BIP
  • KONKURS NA WYBÓR BROKERA
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Zamówienia Publiczne \ Ogłoszenia Przetargów \ Rok 2009 \ Modernizacja Bloku Operacyjnego \ Ptytanie nr 10 \

      3011

     

    Dyrektor

    (067) 210 62 00

     

    Centrala

    (067) 210 66 66

    Fax.

    (067) 210-62-06

     

    e-mail:

    wszpila@pi.onet.pl

     

     

     

    www.szpitalpila.pl

     

     

     

    SZPITAL SPECJALISTYCZNY

    w PILE

    im. Stanisława Staszica

    64-920 Piła, ul. Rydygiera 1

     

     

     

     

     


    Piła, 18 stycznia 2010 roku

    NO.VII.-240/89/09

     

    wg rozdzielnika

     

     

    dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod hasłem „Przebudowa i remont sal operacyjnych wraz z dostawą sprzętu medycznego”

     

     

    Szpital Specjalistyczny w Pile informuje, że w do wyżej wymienionego przetargu wpłynęły następujące pytania:

    Dotyczy robót budowlanych

    1. W pkt. 2.2 opisu do architektury określono zakres robót rozbiórkowych w tym :
      • rozbiórka fragmentów ścian działowych z cegły ceramicznej oraz gazobeton
      • usunięcie warstw izolacyjnych i podłoży podłogowych we wszystkich pomieszczeniach

    W przedmiarze nie uwzględniono tych pozycji. Prosimy o potwierdzenie, że powyższe pozycje są przedmiotem zamówienia.

    Odpowiedź: Tak. Te czynności objęte są przedmiotem zamówienia.

    1. W opisie do architektury Elementy wyposażenia technicznego widnieje zapis :

    „Zaprojektowano montaż następujących elementów wyposażenia technicznego, są to:

    - wymiana kabiny windowej w szybie łączącym magazyn sterylny z ekspedycją centralnej sterylizacji, kabina o wysokości 1,6 m wykończenie wierzchnie z blachy nierdzewnej, drzwi przystankowe pełne z profili ALU,

    - montaż dodatkowych drzwi w kabinie windowej łączącej trakt brudny bloku z strefą brudną centralnej sterylizacji, wraz z wykuciem otworu i osadzeniem drzwi przystankowych, drzwi przystankowe pełne z profili ALU,”

    Taki zapis jest niewystarczający do wyceny modernizacji wind. Prosimy o podanie typu istniejącego dźwigu wraz z wymiarami szybu (rzut i przekrój szybu), szczegółowych parametrów nowej kabiny (wymiarów, wykończenia) oraz zakresu prac modernizacyjnych maszynowni.

     Odpowiedź: Winda towarowa dla pomieszczenia nr 31 – modernizacja polega na wymianie kabiny dźwigowej na nową o wymiarach orientacyjnych 100 cmx100 cmx160 cm 9AxBxH) do przewozu wózków z materiałami sterylnymi wraz z wymianą napędu na taki, który będzie obsługiwał kabinę większą niż obecnie, docelowy orientacyjny udźwig nowego napędu powinien wynosić 600 kg, w ramach modernizacji wymianie podlegać będą również drzwi na nowe większe, dwuskrzydłowe, o wymiarach 100x160 cm w świetle, montaż nowych drzwi wiąże się z powiększeniem otworu drzwiowego, powyższa modernizacja związana jest z koniecznością połączenia strefy sterylnej bloku z centralna sterylizacją szpitala, ilość przystanków 2 (Centralna Sterylizatorni i Blok Operacyjny).

    Winda osobowo-towarowa dla pomieszczenia nr 40 – modernizacja polega na montażu dodatkowych drzwi w istniejącej kabinie lub wymianie kabiny na nową, tak by kabina posiadała dwoje drzwi zlokalizowanych w planie (rzucie) kabiny jako przyprostokątne (sąsiadujące przy jednym słupku), ilość przystanków 2 (Centralna Sterylizatorni i Blok Operacyjny)

     

    UWAGA: Centralna Sterylizatorni znajduje się w przyziemiu budynku (niski parter), a Blok Operacyjny na 1 piętrze budynku, pomiędzy blokiem operacyjnym a sterylizacja znajduje się kondygnacja wysokiego parteru.

    Ponadto patrz odpowiedź z dnia 12.01 pytanie nr 9 poz. 2.

     

    Dotyczy robót elektrycznych

     

    1. Z godnie z projektem rozdzielnice R1-IT, R2-IT, R3-IT, R4-IT, R5-IT mają posiadać zasilanie podstawowe i rezerwowe (każda rozdzielnica rezerwowana oddzielnym aparatem UPS). W związku z powyższym proszę o wyjaśnienie:

    a) jakim kablem i skąd należy zasilić rozdzielnice R1-IT, R2-IT, R3-IT, R4-IT, R5-IT (proszę o podanie typu i przekroju)

    b) proszę o podanie parametrów technicznych aparatów UPS (podanie mocy, czasu podtrzymania)

    c) proszę o wskazanie pomieszczenia, w którym mają zostać zlokalizowane aparaty UPS (5 szt.)

    Odpowiedź: Zasilanie rezerwowe realizowane będzie z istniejącej instalacji zasilania rezerwowego jako posiada obiekt szpitalny.

     

    1. W udostępnionej dokumentacji instalacji elektrycznych brak rysunku nr 23 „Projekt zasilania drzwi automat. i instalacji teletechnicznych”. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji.

    Odpowiedź: Rysunki w załączeniu

     

    5.      Zgodnie z dokumentacją projektową należy przewidzieć instalację strukturalną, tymczasem w projekcie brak szczegółowych informacji umożliwiającą określenie rzeczywistego zakresu robót. W związku z powyższym prosimy o:

    a)      wyjaśnienie w którym pomieszczeniu należy zabudować punkt dystrybucyjny

    b)      udostępnienie schematu punktu dystrybucyjnego (w tym zastawienia urządzeń, w które należy go wyposażyć)

    c)      potwierdzenie, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji komputerowej od lokalnego punktu dystrybucyjnego do gniazd końcowych. W przeciwnym przypadku prosimy o udostępnienie dokumentacji projektowej opisującej poszerzony zakres prac.

    Odpowiedź: Przedmiotem projektu jest instalacja kablowa, szpital posiada już odpowiednie szafy krosownice, sposób włączenia projektowanych obwodów po ich wykonaniu należy uzgodnić z informatykami szpitala.

     

    6.      Zgodnie z opisem do projektu projektowaną pętlę instalacji SAP należy dołączyć do istniejącej centralki p.poż. W związku z powyższym prosimy o:

    a)      podanie tupu istniejącej centrali SAP (producenta oraz typu/modelu)

    b)      wyjaśnienie, czy istniejącą centralę należy rozbudować. Jeśli tak to prosimy o podanie listy elementów, w które należy nią wyposażyć.

    Odpowiedź: Szpital posiada centralkę p.poż. firmy Bosch FPA 5000. Centralka nie podlega rozbudowie. Należy jedynie podłączyć nowe obwody p.poz.

     

    7.      Zgodnie z opisem instalacji elektrycznych pkt. 2.12. należy przewidzieć system telefonu wewnętrznego z funkcją domofonu i kontroli dostępu zapewniający łączność z wydzielonymi strefami bloku...(). Tymczasem w dokumentacji projektowej brak rysunków opisujących ww. instalację. Nie wiadomo, które przejścia mają być objęte kontrolą dostępu, nie wiadomo między którymi pomieszczeniami czy też między którymi pomieszczeniami a przejściami należy przewidzieć zapewnienie łączności. W związku z powyższym prosimy o uzupełnienie dokumentacji projektowej o rysunki opisujące system telefonu wewnętrznego .

    Odpowiedź 8 punktów dostepowych domofonów. U=24V, kasety z panelem dotykowym (bezklawiszowe)

     

    8.      Zgodnie z opisem instalacji elektrycznych punkt 2.13 należy przewidzieć system audio na salach operacyjnych. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji projektowej o rysunki opisujące ww. system (pokazujące ilości i umiejscowienie głośników, paneli i centralnej jednostki a także sposób połączeń między nimi). 

    Odpowiedź: Zamawiający nie narzuca producenta paneli multiroom, panel musi mieć możliwość przyłączenia do radiowęzła w budynku oraz możliwość zmiany sygnału z radiowęzła na stacje radiowe FM, możliwość indywidualnej regulacji siły głosu, nastawy częstotliwości FM. 12 głośników (po 2 na każdą salę operacyjną)

     

     

    Dotyczy dostawy wyposażenia

     

    9.      Prosimy Zamawiającego o sprecyzowanie ilości poszczególnych blatów: ogólnochirurgicznych i ortopedycznych.

    Odpowiedź: Zgodnie z SIWZ

    10.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne o dopuszczalnym obciążeniu wynoszącym 200kg na kolumnie oraz 135kg na transporterze?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    11.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z jedną wstawką metalową o szerokości 50mm, usytuowaną pod oparciem pleców – na wysokości barków?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    12.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z napędem elektrohydraulicznym?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    13.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z czasem pracy akumulatorów wynoszącym 2-3 dni zwykłego cyklu pracy bloku operacyjnego?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

    14.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne bez konstrukcji modularnej (brak możliwości zamiany poszczególnych segmentów blatu)?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    15.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją podgłówka w zakresie od -200 do +500, bez możliwości regulacji wysokości?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

     

    16.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z blatami ogólnochirurgicznymi o całkowitej szerokości równej 550mm?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    17.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją wysokości blatu w zakresie 790-1040mm?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    18.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją pozycji Trendelenburga 250/160 oraz anty-Trendelenburga 160/250 (wartości te zależą od orientacji stołu)? Wartości tych parametrów są takie same dla blatu ogólnochirurgicznego i ortopedycznego.

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

    19.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją segmentu nożnego w zakresie od -900 do +150?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    20.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją segmentu plecowego w zakresie od -400 do +700?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

    21.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z blatami ortopedycznymi z segmentem plecowym podzielonym na 4 części?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    22.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z blatami ortopedycznymi o całkowitej szerokości równej 545mm?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    23.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z dwunożną przystawką ortopedyczną bez wskaźnika siły naciągu?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    24.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z blatami ortopedycznymi bez możliwości regulacji nachylenia segmentu nożnego?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    25.   Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z podporami bocznymi o wymiarach 40x100x200mm (8 sztuk)?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

     

     

     

     

     

    Dotyczy robót sanitarnych

     

    26.   W otrzymanej dokumentacji na płycie CD brakuje następujących projektów branży sanitarnej : c.o, c.t, wod-kan i wody lodowej. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji przetargowej na stronie Zamawiającego.

    Odpowiedź: Instalacja c.o. nie występuje w tym zadaniu inwestycyjnym, instalacja wod.-kan została przesłana na płycie CD w dniu 12.01.2010 r. Instalacja wody lodowej zobrazowana jest na rysunkach nr 7i 8 projektu klimatyzacji.

    1. Dotyczy załącznika nr 4 do siwz - WYPOSAŻENIE  BLOKU  OPERACYJNEGO

    Załącznik ten zawiera zestawienie parametrów wielu różnych elementów  prostego wyposażenia  meblowego pochodzących od różnych producentów.

    W pkt 1 załacznika, należy podać nazwę wyrobu, producenta, kraj producenta, typ, model, rok produkcji. Spełnienie tego wymogu  dla wykazu 22  różnych wyrobów nie jest możliwe.

    W związku z powyższym wnosimy o korektę załącznika nr 4 poprzez usunięcie pkt 1 lub potwierdzenie, że pkt 1 ma pozostań nie wypełniony.

     

    W części załącznika nr 4  - WYMAGANIA OGÓLNE DLA WSZYSTKICH POWYŻEJ WYMIENIONYCH POZYCJI  Zamawiający zawarł,  wymóg załączenia do oferty obszernej dokumentacji dotyczącej poszczególnych pozycji zestawienia, co ze względu na rodzaj wyposażenia nie ma żadnego  racjonalnego uzasadnienia i w odniesieniu do wielu pozycji zestawienia nie będzie możliwe do spełnienia.

    Dodatkowo w pkt 4) zawarto zapis „Szkolenie personelu medycznego oraz obsługi technicznej w ramach zakupu lampy po uzgodnieniu terminu szkolenia z kupującym.” , który nie dotyczy żadnej z pozycji wymienionych w załączniku.

    W związku z powyższym wnosimy o korektę załącznika nr 4 poprzez usunięcie w całości części - WYMAGANIA OGÓLNE DLA WSZYSTKICH POWYŻEJ WYMIENIONYCH POZYCJI 

    Odpowiedź: Dla każdego wyrobu należy podać wszystkie wymagania zgodnie z SIWZ

    28.  W związku z otrzymaniem dokumentacji projektowej w dn. 17.12.2009 r. czyli 6 dni po ogłoszeniu o przetargu oraz występującymi w niej brakami (por. pyt. 26) prosimy o przesunięcie terminu składania ofert o co najmniej tyle dni ile upłynęło od dnia zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego  do dnia udostępnienia wykonawcom pełnej dokumentacji projektowej.

    Odpowiedź: W związku z wniesionym odwołaniem od rozstrzygniętego protestu Zamawiający informuje, iż dokonał przesunięcia terminu składania ofert na dzień 22.01.2010r. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż na bieżąco będzie informował Wykonawców o dacie posiedzenia KIO oraz będzie przesuwał termin składania ofert do czasu rozstrzygnięcia protestu.

     

     

     

     

      udostępnił Zbigniew Dziekan dnia 2010-01-18 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 

    Realizacja Akcess-Net - BIP v2.0 góra