strona główna Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Szpital Specjalistyczny w Pile serwis informacyjny 
Informacje Podstawowe
  • Status Prawny
  • Dane teleadresowe
  • Struktura Organizacyjna
  • ZATRUDNIMY
  • Konkursy ofert
  • Administracja
  • RADA SPOŁECZNA
  • Dyrekcja Szpitala
  • Część Medyczna
  • Oddziały
  • Poradnie
  • Zakłady i Pracownie
  • Akty Prawne
  • Statut
  • Regulamin
  • Budżet
  • Dane ekonomiczne
  • Majątek
  • Ogłoszenia
  • Karta Praw Pacjenta
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia Przetargów
  •       -- POSTĘPOWANIA - ROK 2020
          -- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
          -- POSTĘPOWANIA - ROK 2021
  • Platforma zakupowa
  • SPRZEDAŻ
  • Inne
  • Misja
  • Zakres usług
  • Cennik Usług Medycznych
  • Przetargi na dzierżawę nieruchomości
  • Konkursy ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych
  • Nieudostępniono w BIP
  • KONKURS NA WYBÓR BROKERA
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Zamówienia Publiczne \ Ogłoszenia Przetargów \ Rok 2009 \ Modernizacja Bloku Operacyjnego \ Pytanie nr 9 \

      3006

     

    Dyrektor

    (067) 210 62 00

     

    Centrala

    (067) 210 66 66

    Fax.

    (067) 210-62-06

     

    e-mail:

    wszpila@pi.onet.pl

     

     

     

    www.szpitalpila.pl

     

     

     

    SZPITAL SPECJALISTYCZNY

    w PILE

    im. Stanisława Staszica

    64-920 Piła, ul. Rydygiera 1

     

     

     

     

     


    Piła, 12 stycznia 2010 roku

    NO.VII.-240/89/09

     

    wg rozdzielnika

     

     

    dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod hasłem „Przebudowa i remont sal operacyjnych wraz z dostawą sprzętu medycznego”

     

     

    Szpital Specjalistyczny w Pile informuje, że w do wyżej wymienionego przetargu wpłynęły następujące pytania:

     

    Pytanie 1

    Na stronie nr 14 opisu technicznego dotyczącego części budowlanej Projektant wprowadził rozdział:

    „ELEMENTY WYPOSAŻENIA SANITARNEGO” w którym pisze, że umywalki ceramiczne ścienne należy wyposażyć w:

    „baterię czerpalną, uruchamianą na fotokomórkę np. firmy Kludi typu Sensora nr kat. 3610005”.

     

    Prosimy o wyjaśnienie, czy:

    wszystkie umywalki (zgodnie z przedmiarem 23 szt.) mają zostać wyposażone z ww. baterie na fotokomórkę jak w opisie (lub równoważne).

    Nadmieniamy, że w poz. 95 przedmiaru zostały ujęte 23 szt. standardowych baterii umywalkowych stojących.

     

    Odpowiedź: Tak. Wszystkie umywalki maja być wyposażone w baterie czerpalne uruchamiane na fotokomórkę.

     

    Pytanie 2

    Na stronie nr 15 opisu technicznego dotyczącego części budowlanej Projektant wprowadził rozdział:

    „ELEMENTY WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO”

    gdzie opisał zakres prac związanych z wykonaniem wind, a mianowicie:

    „zaprojektowano montaż następujących elementów wyposażenia technicznego, są to:

    - wymiana kabiny windowej w szybie łączącym magazyn sterylny z ekspedycją centralnej sterylizacji, kabina o wysokości 1,6 m wykończenie wierzchnie z blachy nierdzewnej, drzwi przystankowe pełne z profili ALU,

    - montaż dodatkowych drzwi w kabinie windowej łączącej trakt brudny bloku ze strefą brudną centralnej sterylizacji, wraz z wykuciem otworu i osadzeniem drzwi przystankowych, drzwi przystankowe pełne z profili ALU”,

    zaś w przedmiarze w poz. 76 ujęta została:

    winda towarowa 100x100x160 – 1 szt.

    winda osobowa w brudniku (?). – 1 szt.

     

    Prosimy o:

    a)     szczegółowe opisanie jaki zakres prac w zakresie środków transportu ma zostać wykonany: czy zgodnie z opisem w dokumentacji – str. 15 czy też zgodnie z przedmiarem poz. 76 ?

    Odpowiedź: Zgodnie z opisem w dokumentacji. z uwagi na fakt, że urządzenia windowe są istniejące, a zarazem modernizacja windy jest bardzo ważnym elementem, obliguje się oferenta składającego ofertę do szczególnego zapoznania się z konstrukcją obecnych wind oraz szybów.

    b)     podanie poniższych parametrów (osobno dla każdej z wind)

    Odpowiedź

     

    Winda 1 PAE 100 kg

    Winda 2 ODAS 500 kg

    1.wysokość podnoszenia windy [m]

    6,6

    6,6

    2. udźwig (kg)

    100

    500

    3. wymiary szybów [mm],

     

     

    4. głębokość podszybia [mm]

    600

    1750

    5. wysokość nadszybia [mm]

    1500

    3600

    6. określenie umiejscowienia maszynowni (górna czy dolna),

    górna

    górna

    7. drzwi automatyczne (teleskopowe czy centralne)

    gilotynowe

    półautomat

    8. jakie wykonanie szybu (standard malowany czy nierdzewka),

    murowany

    murowany

    9. jakie wykonanie kabiny (standard malowany czy nierdzewka)

    blacha malowana

    drewno

    10. czy z automatycznym zjazdem kabiny do przystanku w razie zaniku napięcia,

    -

    -

    11. czy kabina z przelotem (wysiadanie z różnych stron windy na różnych kondygnacjach),

    -

    -

    12. czy funkcje specjalne (np. przewóz łóżek lub inne).

    -

    przeciwwaga z tyłu kabiny

    Odpowiedzi na te pytania powinny znajdować się w książce dozorowej obecnie pracującego dźwigu (dźwigów).

     

    Pytanie 3

     

    W związku z SIWZ i rozstrzygniętym protestem z dnia 23 grudnia 2009 roku dotyczącym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod hasłem „Przebudowa i remont sal operacyjnych wraz z dostawą sprzętu medycznego” zwracamy się z następującym pytaniem:

     

    Zamawiający w rozstrzygnięciu protestu postawił warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia Wykonawcy:

     

    „1.1. Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. kompleksowym remoncie oddziałów szpitalnych w zakresie budowlano-modernizacyjnym wewnątrz obiektów szpitalnych, w których skład wchodziło co najmniej wykonanie następujących instalacji: wentylacji, c.o., c.w.u., kanalizacyjnych, instalacji elektrycznej, instalacji gazów medycznych oraz dostawie sprzętu medycznego i innego wyposażenia bloku operacyjnego bez konieczności przerywania pracy placówki szpitalnej o łącznej wartości co najmniej 7.000.000,00 (siedem milionów) złotych. Przynajmniej jedna z ww. musi dotyczyć remontu oddziałów z salami operacyjnymi.”

     

    Jako uzasadnienie Zamawiający podał:

     

    „Zamawiający nie widzi możliwości rozdzielenia powyższego zamówienia na roboty budowlane oraz dostawę sprzętu medycznego. Stanowisko to podyktowane jest specyfiką przedmiotu zamówienia, a mianowicie koniecznością równoległego wykonania robót budowlanych oraz montażu odpowiedniego sprzętu medycznego w trakcie trwania tych robót z uwzględnieniem specyfiki wymagań technicznych, jakie w oczywisty sposób narzuca fakt wyposażania sal Bloku Operacyjnego w sprzęt medyczny o znaczącym stopniu skomplikowania technicznego. Nie ulega wątpliwości, iż prace budowlane muszą odbywać się równolegle z dostawami odpowiedniego wyposażenia Bloku Operacyjnego. Dotyczy to w szczególności kolumn anestezjologicznych oraz chirurgicznych, lamp operacyjnych, a także podstaw stołów operacyjnych. Wiąże się to z koniecznością przygotowania odpowiednich podejść i przyłączy instalacyjnych. Prawidłowość wykonania powyższych czynności ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo operowanych pacjentów oraz zespołów operacyjnych”.

     

    Czy w związku z powyższym stanowiskiem Zamawiającego, Zamawiający uzna za wystarczające udokumentowanie doświadczenia zawodowego w zakresie wykonania dwóch robot, z których:

    - jedna będzie obejmować kompleksowy remont bloku operacyjnego w zakresie budowlano-modernizacyjnym wewnątrz obiektów szpitalnych, w których skład wchodziło wykonanie instalacji: wentylacji, c.o., c.w.u., kanalizacyjnych, instalacji elektrycznej, instalacji gazów medycznych wraz z przygotowaniem odpowiednich podejść i przyłączy kolumn anestezjologicznych oraz chirurgicznych, lamp operacyjnych a także podstaw stołów operacyjnych o wartości powyżej 7.000.000,00 (siedem milionów) złotych brutto;

     

    - natomiast druga referencja będzie obejmować remont oddziałów szpitalnych (w tym oddziału anestezjologicznego)  w zakresie budowlano-modernizacyjnym wewnątrz obiektów szpitalnych, w których skład wchodziło wykonanie instalacji: wentylacji, c.o., c.w.u., kanalizacyjnych, instalacji elektrycznej, instalacji gazów medycznych wraz z przygotowaniem odpowiednich podejść i przyłączy kolumn anestezjologicznych oraz dostawą kolumn anestezjologicznych oraz dezynfektorów o wartości powyżej 7.000.000,00 (siedem milionów) złotych brutto

     

    jeżeli wszystkie powyższe prace były wykonywane bez konieczności przerywania pracy placówki szpitalnej.

     

    Czy takie referencje będą uznane przez Zamawiającego jako spełniające wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia?

     

    Odpowiedź: Tak. Zamawiający wyraża zgodę

      udostępnił Zbigniew Dziekan dnia 2010-01-12 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 

    Realizacja Akcess-Net - BIP v2.0 góra