strona główna Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Szpital Specjalistyczny w Pile serwis informacyjny 
Informacje Podstawowe
  • Status Prawny
  • Dane teleadresowe
  • Struktura Organizacyjna
  • ZATRUDNIMY
  • Konkursy ofert
  • Administracja
  • RADA SPOŁECZNA
  • Dyrekcja Szpitala
  • Część Medyczna
  • Oddziały
  • Poradnie
  • Zakłady i Pracownie
  • Akty Prawne
  • Statut
  • Regulamin
  • Budżet
  • Dane ekonomiczne
  • Majątek
  • Ogłoszenia
  • Karta Praw Pacjenta
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia Przetargów
  •       -- POSTĘPOWANIA - ROK 2020
          -- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
          -- POSTĘPOWANIA - ROK 2021
  • Platforma zakupowa
  • SPRZEDAŻ
  • Inne
  • Misja
  • Zakres usług
  • Cennik Usług Medycznych
  • Przetargi na dzierżawę nieruchomości
  • Konkursy ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych
  • Nieudostępniono w BIP
  • KONKURS NA WYBÓR BROKERA
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Zamówienia Publiczne \ Ogłoszenia Przetargów \ Rok 2009 \ Modernizacja Bloku Operacyjnego \ Pytanie nr 5 \

      2965

     

    Dyrektor

    (067) 210 62 00

     

    Centrala

    (067) 210 66 66

    Fax.

    (067) 210-62-06

     

    e-mail:

    wszpila@pi.onet.pl

     

     

     

    www.szpitalpila.pl

     

     

     

    SZPITAL SPECJALISTYCZNY

    w PILE

    im. Stanisława Staszica

    64-920 Piła, ul. Rydygiera 1

     

     

     

     

     


    Piła, 31 grudnia 2009 roku

    NO.VII.-240/89/09

     

    wg rozdzielnika

     

     

    dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod hasłem „Przebudowa i remont sal operacyjnych wraz z dostawą sprzętu medycznego”

     

     

    Szpital Specjalistyczny w Pile informuje, że w do wyżej wymienionego przetargu wpłynęły następujące pytania:

    1.      Czy Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisów, folderów lub katalogów oferowanego sprzętu medycznego potwierdzającego wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne?

    Odpowiedź: Zgodnie z SIWZ

    2.      Czy Zamawiający zgodzi się tylko na dostarczenie instrukcji obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji przy dostawie (w formie wydrukowanej), bez konieczności załączania razem z ofertą?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    3.      Czy Zamawiający dopuści złożenie oświadczenia o dopuszczeniu do stosowania w placówkach służby zdrowia asortymentu nie będącego wyrobem medycznym?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    4.      Czy Zamawiający mógłby sprecyzować co ma namyśli przez określenie „dokumentacja techniczna” wymaganą do załączenia razem z oferta?

    Odpowiedź: Dokumentacja techniczna to: rysunki, schematy, wymiary, parametry techniczne

    5.      Czy Zamawiający dopuści zamiast „dokumentacji technicznej” szczegółowe opisy/katalogi oferowane asortymentu?

    Odpowiedź: Katalogi wymagane są odrębnie. Zgodnie z SIWZ.

     

    6.      Czy Zamawiający mógłby zrezygnować z dwóch terminów szkolenia personelu technicznego oraz obsługi technicznej? Dwa odrębne terminy szkolenia powodują wzrost złożonej oferty.

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    7.      Czy Zamawiający mógłby wskazać czym się różni szkolenie obsługi technicznej od szkolenia personelu technicznego? Jeśli są to szkolenia dedykowane do tych samych osób proszę o określenie ilości wymaganych szkoleń.

    Odpowiedź: Obsługa techniczna dedykowana do pracowników Bloku Operacyjnego – obsługa medyczna. Personel techniczny – pracownicy pionu technicznego, naprawy, konserwacje, 2 szkolenia.

    Dotyczy: LAMPA OPERACYJNA LEDOWA 

    1.      Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę z dwiema identycznymi kopułami wyposażonymi w matryce złożone z 84 białych diod LED? 

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

     

    2.      Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę z matrycą jednolitą bez podziałów? Oferowane rozwiązanie znacznie poprawia  parametry świetlne lampy gdyż umożliwia uzyskanie jednolitego i skupionego strumienia światła w odróżnieniu od lamp wielomatrycowych.

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

     

    3.      Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę z regulacją natężenia światła w zakresie 40-100% mocy?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

     

    4.      Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę z synchronizowanym sterowaniem parametrów światła wszystkich kopuł ze sterownika ściennego? Oferowane rozwiązanie zapewnia większą funkcjonalność przez umożliwienie np. doświetlenia pola operacyjnego za pomocą kopuły satelitarnej mniejszym natężeniem światła niż z kopuły głównej.

    Odpowiedź: TAK. Pod warunkiem, że również jest możliwość sterowania przy lampie

     

    5.      Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę z manualna regulacją wielkości plamy świetlnej w zakresie 18-28 cm za pomocą uchwytu centralnego w czaszy lampy?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

     

    6.      Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę z układem optycznym zapewniającym przynajmniej tak samo dobry stopień redukcji cieni jak oczekiwany system elektroniczny?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

    7.      Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę bez dodatkowych uchwytów na boku czaszy głównej?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

     

    8.      Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę z całkowitym poborem mocy równym 260W?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.

     

     Dotyczy: LAMPA MOBILNA DIODOWA

    1.      Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę z matrycą jednolitą bez podziałów? Oferowane rozwiązanie znacznie poprawia  parametry świetlne lampy gdyż umożliwia uzyskanie jednolitego i skupionego strumienia światła w odróżnieniu od lamp wielomatrycowych.

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

     

    Dotyczy: STOŁY OPERACYJNE Z WYMIENNYMI BLATAMI

    1.      Prosimy Zamawiającego o sprecyzowanie ilości poszczególnych blatów: ogólnochirurgicznych i ortopedycznych.

    Odpowiedź: Zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ

    2.      Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne o dopuszczalnym obciążeniu wynoszącym 200kg na kolumnie oraz 135kg na transporterze?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    3.      Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z jedną wstawką metalową o szerokości 50mm, usytuowaną pod oparciem pleców – na wysokości barków?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    4.      Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z napędem elektrohydraulicznym?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    5.      Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z czasem pracy akumulatorów wynoszącym 2-3 dni zwykłego cyklu pracy bloku operacyjnego?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

    6.      Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne bez konstrukcji modularnej (brak możliwości zamiany poszczególnych segmentów blatu)?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    7.      Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją podgłówka w zakresie od -200 do +500, bez możliwości regulacji wysokości?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

     

    8.      Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z blatami ogólnochirurgicznymi o całkowitej szerokości równej 550mm?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    9.      Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją wysokości blatu w zakresie 790-1040mm?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    10.  Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją pozycji Trendelenburga 250/160 oraz anty-Trendelenburga 160/250 (wartości te zależą od orientacji stołu)? Wartości tych parametrów są takie same dla blatu ogólnochirurgicznego i ortopedycznego.

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

    11.  Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją segmentu nożnego w zakresie od -900 do +150?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    12.  Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z regulacją segmentu plecowego w zakresie od -400 do +700?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

    13.  Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z blatami ortopedycznymi z segmentem plecowym podzielonym na 4 części?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

    14.  Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z blatami ortopedycznymi o całkowitej szerokości równej 545mm?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    15.  Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z dwunożną przystawką ortopedyczną bez wskaźnika siły naciągu?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    16.  Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z blatami ortopedycznymi bez możliwości regulacji nachylenia segmentu nożnego?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    17.  Czy Zamawiający dopuści stoły operacyjne z podporami bocznymi o wymiarach 40x100x200mm (8 sztuk)?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

     

     

    Dotyczy: Fotel specjalistyczny dla operatora mikrochirurgii (poz. 1 dodatkowe wyposażenie bloku operacyjnego)

    1.      Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie fotela z funkcją obrotu bez pozycyjnej blokady?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    2.      Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie siedziska i oparcia bez podpór rąk  tapicerowanego skajem w dowolnym kolorze wybranym przez Zamawiającego ?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

    3.      Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie taboretu z regulacją hydrauliczną w zakresie  490 – 630 mm ?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody

     

     

     

     

    Dotyczy: Statyw (poz. 5 dodatkowe wyposażenie bloku operacyjnego)

    1.      Czy Zamawiający mógłby wyjaśnić co rozumie przez „Regulowana wysokość – obsługa jednoręczna”? Normalnie jedna ręka podnosi lub obniża się wysięgnik teleskopowy a druga zakręca lub odkręca pokrętło blokujące.  

    Odpowiedź: Na rynku są również statywy, które działają na takich zasadach, że do zmiany wysokości używana jest tylko jedna ręka.

     

     

    Dotyczy: Stojak koszowy (poz. 10 dodatkowe wyposażenie bloku operacyjnego)

    1.      Czy Zamawiający mógłby doprecyzować czy stojak ma być wyposażony z jednej strony mają być 4 kosze a z drugiej stronie półki? Zgodnie z pkt. 2 i 3 „  Kosze umiejscowione po jednej stronie stojaka” i  Stojak 4-ro półkowy”

    Odpowiedź: Stojak 4-ro półkowy należy rozumieć jako 4-ro koszowy

     

     

    Dotyczy: Taboret z regulacją na śrubę  (poz. 18 dodatkowe wyposażenie bloku operacyjnego)

    1.      Czy Zamawiający dopuści taboret z regulacją wysokości od 525 do 705 mm?

    Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę

     

    Dotyczy: PODGRZEWACZ  PŁYNÓW  KOMOROWY

     

    1.      Czy Zamawiający dopuści podgrzewacz płynów komorowy (cieplarkę) ze stycznymi punktami pomiędzy ściankami w komorze o kącie prostym (bez zaokrągleń)? Proponowana zmiana w żaden sposób nie wpływa na walory użytkowe cieplarki.

    2.      Czy Zamawiający dopuści podgrzewacz płynów komorowy (cieplarkę) z wyświetlaczem LED?   

    Odpowiedź: Zgodnie z SIWZ

     

     

    Dotyczy: MIKROSKOP  OKULISTYCZNY

    1.      Czy Zamawiający mógłby wskazać w którym pomieszczeniu będzie montowany mikroskop okulistyczny?

    Odpowiedź: w Sali operacyjnej nr II

    2.      Czy w sali w której będzie montowany mikroskop okulistyczny w planach budowanych została uwzględniona odpowiednia instalacja elektryczna?

    Odpowiedź:

     

     

     

     

    Dotyczy: KOLUMNA CHIRURGICZNA - sufitowa jednostka endoskopowo/laparoskopowa

     

    1.      Czy Zamawiający mógłby określić wymaganą ilość kolumn chirurgicznych – sufitowa jednostka endoskopowa/ laparoskopowa? Ze specyfikacji budowlanej (rzutu ) wynika, że są wymagane dwie sztuki. Z wymagań technicznych jest konieczność dostarczenia jednej sztuki. Proszę o sprecyzowanie wymaganej ilości. 

    Odpowiedź: Zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ

    2.      Proszę o sprecyzowanie co Zamawiający ma na myśli określając w punkcie 11 kolumny anestezjologicznej „Winda musi być elementem możliwym do zdemontowania aparatu bez pozostawienia widocznych śladów; bez ingerencji w pozostałe panele zwłaszcza frontowe głowicy.”

    Odpowiedź: Zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ

    3.      Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie ramion w kolumny endoskopowo laparoskopowej o długości 1450 mm z podziałem na ramiona różnej długości.  Podział ramion o różnych długościach wpływa korzystniej na zachowanie ergonomii pracy kolumny co umożliwia operatorom lepsze ustawienie kolumny względem pola operacyjnego.

    Odpowiedź: Zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ

     

     

      udostępnił Zbigniew Dziekan dnia 2009-12-31 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 

    Realizacja Akcess-Net - BIP v2.0 góra