PODGRZEWACZ PŁYNÓW KOMOROWY |
Lp. |
CECHY APARATU |
|
Poniżej należy wypełnić tabelę opisując lub potwierdzając wszystkie dane i parametry wymagane przez Zamawiającego. |
|
Nazwa aparatu, producent, kraj producenta, typ, model, rok produkcji |
Wpisać |
Nazwa aparatu........................................... |
|
|
|
Producent.................................................. |
|
|
|
Typ........................................................... |
|
|
|
Model........................................................ |
|
|
|
Rok produkcji............................................. |
|
PODSTAWOWE PARAMETRY |
xxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
1. |
Podgrzewacz płynów komorowy – cieplarka przeznaczona do podgrzewania płynów infuzyjnych i fizjologicznych |
TAK |
|
2. |
Temperatura znamionowa do 70ºC |
TAK
opisać |
|
3. |
Wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej |
TAK
opisać |
|
4. |
Pojemność w zakresie 55 – 60 litrów |
TAK
opisać |
|
5. |
Cieplarka z wymuszonym obiegiem powietrza |
TAK
opisać |
|
6. |
Możliwość precyzyjnego nastawienia temperatury +/- 0,5ºC |
TAK
opisać |
|
7. |
Podświetlany cyfrowy wyświetlacz LCD z kontrolerem pozwalającym na śledzenie wszystkich parametrów podczas pracy urządzenia.
|
TAK
opisać |
|
8. |
W cieplarce wszystkie styczne punkty pomiędzy ścianami w komorze muszą być zaokrąglone stwarzające łatwe utrzymanie czystości wewnątrz |
TAK
opisać |
|
9. |
Programowanie cieplarki w zrozumiałych i prostych krokach dla obsługującego. |
TAK
opisać |
|
10. |
Zasilanie 230 V; 50/60 Hz |
TAK
opisać |
|
|
WYMAGANIA OGÓLNE |
xxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
11. |
Aktualne certyfikaty i/lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm lub dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE.
CE (podać nr certyfikatu) załączyć kopię.
Wpis do rejestru Wyrobów Medycznych (podać numer) załączyć kopię. |
TAK
załączyć do oferty wszelkie świadectwa i atesty |
Załącznik do oferty nr strony............................... |
12. |
Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji w języku polskim w ofercie (w formie wydrukowanej).
Skrócona instrukcja przy urządzeniu –po 1 egz.
Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji również przy dostawie (w formie wydrukowanej) |
TAK
załączyć do oferty tylko instrukcję obsługi użytkownika |
Załącznik do oferty nr strony............................... |
13. |
Dokumentacja techniczna w języku polskim |
TAK
załączyć do oferty |
Załącznik do oferty nr strony............................... |
14. |
Szkolenie personelu medycznego oraz obsługi technicznej w ramach zakupu urządzenia (w dwóch terminach), po bezwzględnym uzgodnieniu terminu szkolenia z kupującym wraz z poświadczeniem przeprowadzonego szkolenia |
TAK |
|
15. |
Szkolenie personelu technicznego w zakresie bieżącej konserwacji oraz podstawowych napraw wraz z wydaniem zaświadczenia o przebytym szkoleniu |
TAK |
|
16. |
Karta gwarancyjna wystawiona na zaoferowany okres gwarancji, nie krótszy jednak jak 24 miesiące. Wymagana przy dostawie. |
TAK
do oferty załączyć stosowne oświadczenie |
Oświadczenie o wystawieniu gwarancji na stronie................. |
17. |
Paszport techniczny przy dostawie |
TAK |
|
18. |
Zabezpieczenie serwisu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na okres minimum 10 lat |
TAK
podać warunki obu serwisów i załączyć do oferty |
Załącznik do oferty nr strony............................... |