strona główna Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Szpital Specjalistyczny w Pile serwis informacyjny 
Informacje Podstawowe
  • Status Prawny
  • Dane teleadresowe
  • Struktura Organizacyjna
  • ZATRUDNIMY
  • Konkursy ofert
  • Administracja
  • RADA SPOŁECZNA
  • Dyrekcja Szpitala
  • Część Medyczna
  • Oddziały
  • Poradnie
  • Zakłady i Pracownie
  • Akty Prawne
  • Statut
  • Regulamin
  • Budżet
  • Dane ekonomiczne
  • Majątek
  • Ogłoszenia
  • Karta Praw Pacjenta
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia Przetargów
  •       -- POSTĘPOWANIA - ROK 2020
          -- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
          -- POSTĘPOWANIA - ROK 2021
  • Platforma zakupowa
  • SPRZEDAŻ
  • Inne
  • Misja
  • Zakres usług
  • Cennik Usług Medycznych
  • Przetargi na dzierżawę nieruchomości
  • Konkursy ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych
  • Nieudostępniono w BIP
  • KONKURS NA WYBÓR BROKERA
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Zamówienia Publiczne \ Ogłoszenia Przetargów \ Rok 2009 \ Modernizacja Bloku Operacyjnego \ Załacznik nr 3/8 \

      2932

    MIKROSKOP  OKULISTYCZNY – szt. 1

    Lp.

    CECHY APARATU

     

    Poniżej należy wypełnić tabelę opisując lub potwierdzając wszystkie dane i parametry wymagane przez Zamawiającego.

     

    Nazwa aparatu, producent, kraj producenta, typ, model, rok produkcji

    Wpisać

    Nazwa aparatu...........................................

     

     

     

    Producent..................................................

     

     

     

    Typ...........................................................

     

     

     

    Model........................................................

     

     

     

    Rok produkcji.............................................

     

    PODSTAWOWE PARAMETRY

    xxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1.       

    Stereoskopowy mikroskop  operacyjny, okulistyczny

     

    TAK

     

    2.       

    - Mikroskop na zawieszeniu pochylanym.           

    - Dokładne pochylanie w zakresie od +10 do –10 stopni poprzez przekładnię.

    - Zmotoryzowany zoom w zakresie 1:6.

    - Zmotoryzowane ogniskowanie w zakresie 50

     mm.

    - Układ przesuwu głowicy w osiach poziomych X/Y w zakresie 60/60 mm

    - Szeroka baza stereoskopii 25 mm dla optymalnej orientacji przestrzennej i głębi ostrości.

    - Pochylana w zakresie 160 stopni,nasadka okularowa  z regulacją rozstawu źrenic.

    - Szerokokątne okulary 10x,  21B, high point, vertex do regulacji dla pracy we własnych szkłach korekcyjnych lub bez szkieł, zakres korekcji optycznej od+5.00D do –8.00D.

    - Oświetlacz osiowy z dyskowym zmieniaczem filtrów (filtr do uzyskiwania światła dziennego, filtry ochronne dla siatkówki 2 szt, filtr niebieski, szczelina pozioma z ręcznym skaningiem).

    - Obiektyw apochromatyczny o ogniskowej 175 mm .

    - Dwufunkcyjne pokrętło do włączenia i wyłączenia światłą osiowego oraz precyzyjnej, ciągłej regulacji kąta światła (-2 do -1 stopni).

    - Uchwyty z osłonami sterylnymi do naprowadzania głowicy, przyciski na uchwytach do zwalniania hamulców i do zerowania mikroskopu.

    - Dwa zestawy kapturków do sterylizacji.

     

    Mikroskop asystenta z identyczną stereoskopią jak mikroskop operatora. Ta sama jasność obrazu. Własna skokowa regulacja powiększenia i własna regulacja ostrości obrazu. Szybkie przestawianie asysty na obie strony bez konieczności jej demontażu. Nasadka asysty pochylana w zakresie 160 stopni  oraz skręcana.

     

    TAK

    opisać

     

    3.       

    Zawieszenie sufitowe (statyw sufitowy) dla mikroskopu

    TAK

    opisać

     

    4.       

    Zmotoryzowana kolumna o zasięgu podnoszenia 400 mm.

    Szybkość podnoszenia 11 mm/s.

    Wyważanie elektromechaniczne bez pokręteł.

    Hamulce elektromagnetyczne na wszystkich osiach swobody.

    Automatyczna blokada ruchu w pionie w przypadku braku wyważenia dla bezpieczeństwa pacjenta i operatora.

    Taca z oświetlaczem halogenowym  150 W z zapasową lampą do szybkiego przełączenia.

    Pantograf z przyłączem do przycisku nożnego.

    Wyświetlacz i panel sterujący.

    Interfejs szeregowy RS 232.

     

    TAK

    opisać

     

    5.       

    Przycisk nożny do sterowania następującymi funkcjami:

    - Zmiana powiększenia

    - Ogniskowanie

    - Zmiana jasności oświetlenia

    - Włączenie i wyłączenie oświetlenia.

    - Przesuw głowicy XY.

    TAK

    opisać

     

    6.       

    Oftalmoskop operacyjny EIBOS lub równoważny do zabiegów w tylnym odcinku

    Bezkontaktowy, jednoczęściowy oftalmoskop z wbudowanym inwertorem obrazu. Soczewka do zabiegów centralnych 90D i  soczewka do zabiegów na obwodzie. Dwa komplety obłożeń do sterylizacji.

    TAK

    opisać

     

    7.       

    Tor wizyjny

    TAK

    opisać

     

    8.       

    Adapter toru wizyjnego do mikroskopu

    Łącznik 1/3’’  z przesłoną irysową (możliwość regulacji ostrości i jasności obrazu optycznie) do podłączenia kamery do rozdzielacza optycznego mikroskopu

    TAK

    opisać

     

    9.       

    Kamera TV  CCD 1 chip

    Przetwarzanie cyfrowe

    Wyjscia VBS, Svideo

    Wybór  obszaru automatycznej regulacji obrazu.

     

    TAK

    opisać

     

    10.  

    Monitor LCD 22”

    Nagrywarka DVD z HDD 160 Gb

    TAK

    opisać

     

    11.  

    Mikroskop kompletny gotowy do pracy bez ponoszenia dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wszystkie uchwyty wymagające nakładek sterylnych – dodatkowo wyposażone po 6 nakładek.

    TAK

    opisać

     

     

    WYMAGANIA OGÓLNE

    xxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    12.  

    Aktualne certyfikaty i/lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm lub dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE.

    CE (podać nr certyfikatu) załączyć kopię.

    Wpis do  rejestru Wyrobów Medycznych (podać numer)  załączyć kopię.

    TAK

    załączyć do oferty wszelkie świadectwa i atesty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    13.  

    Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji w języku polskim w ofercie (w formie wydrukowanej).

    Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji również przy dostawie (w formie wydrukowanej)

    TAK

    załączyć do oferty tylko instrukcję obsługi użytkownika

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    14.  

    Dokumentacja techniczna w języku polskim

    TAK

    załączyć do oferty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    15.  

    Szkolenie personelu medycznego oraz obsługi technicznej w ramach zakupu urządzenia (w dwóch terminach), po bezwzględnym uzgodnieniu terminu szkolenia z kupującym wraz z poświadczeniem przeprowadzonego szkolenia

    TAK

     

    16.  

    Szkolenie personelu technicznego w zakresie bieżącej konserwacji oraz podstawowych napraw wraz z wydaniem zaświadczenia o przebytym szkoleniu

    TAK

     

    17.  

    Karta gwarancyjna wystawiona na zaoferowany okres gwarancji, nie krótszy jednak jak 24 miesiące.  Wymagana przy dostawie.

    TAK

    do oferty załączyć stosowne oświadczenie

    Oświadczenie o wystawieniu gwarancji na stronie.................

    18.  

    Paszport techniczny przy dostawie

    TAK

     

    19.  

    Zabezpieczenie serwisu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na okres minimum 10 lat

    TAK

    podać warunki obu serwisów i załączyć do oferty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

     

    UWAGA

    Wypełniając powyższe tabele można je przepisać na komputerze i odpowiednio dostosować wielkość wierszy i kolumn do potrzeb wykonawcy, zachowując treść poszczególnych wierszy i ich kolejność zapisaną przez zamawiającego. Zmiana treści lub jej brak a także zmiana kolejności wierszy lub kolumn oraz ich brak spowoduje odrzucenie oferty.

     

    Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych dotyczących aparatu stawianych przez zamawiającego w powyższej tabeli spowoduje odrzucenie oferty.

     

     

     

      udostępnił Zbigniew Dziekan dnia 2009-12-11 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 

    Realizacja Akcess-Net - BIP v2.0 góra