LAMPA MOBILNA DIODOWA – 1 szt. |
Lp. |
CECHY APARATU |
|
Poniżej należy wypełnić tabelę opisując lub potwierdzając wszystkie dane i parametry wymagane przez Zamawiającego. |
|
Nazwa aparatu, producent, kraj producenta, typ, model, rok produkcji |
Wpisać |
Nazwa aparatu........................................... |
|
|
|
Producent.................................................. |
|
|
|
Typ........................................................... |
|
|
|
Model........................................................ |
|
|
|
Rok produkcji............................................. |
|
PODSTAWOWE PARAMETRY |
xxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
1. |
Lampa operacyjna na statywie, mobilna z czterokołową podstawą z hamulcami. Matryca lampy co najmniej
dwudzielna (podział fizyczny, realny, widoczny
gołym okiem) przebiegający równolegle lub
koncentrycznie. |
TAK
opisać |
|
2. |
Wysoko wydajna matryca diodowa LED, pozwalająca osiągnąć natężenie 110 000 lux z mniej niż 70 diod świetlnych |
TAK
opisać |
|
3. |
Stała temperatura barwowa, o wartości ≥3750° |
TAK
opisać |
|
4. |
Lampa ze zintegrowanym oświetleniem endoskopowym.
Regulacja jasności w zakresie szerszym niż 35-100% |
TAK
opisać |
|
5. |
Współczynnik rozpoznawania barw Ra ³ 90% |
TAK
opisać |
|
6. |
Wysoka bezcieniowość lampy |
TAK
opisać |
|
7. |
Konsumpcja energii elektrycznej do 70W |
TAK
opisać |
|
8. |
Żywotność diod świetlnych ≥ 20000h |
TAK
opisać |
|
9. |
Średnica pola roboczego w zakresie d10 =200mm +/-10mm |
TAK
opisać |
|
10. |
Centralny, sterylizowalny uchwyt do pozycjonowania lampy i regulacji pola operacyjnego – 2 szt. |
TAK
opisać |
|
11. |
Podświetlony uchwyt na boku czaszy głównej przeznaczony do pozycjonowania lampy przez personel pomocniczy (2 uchwyty). Uchwyt nie może jednak obejmować całego obwodu głowicy – tak jak reling – w sposób uniemożliwiający czyszczenie.. |
TAK
|
|
|
WYMAGANIA OGÓLNE |
xxxxxx |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
12. |
Aktualne certyfikaty i/lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm lub dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE.
CE (podać nr certyfikatu) załączyć kopię.
Wpis do rejestru Wyrobów Medycznych (podać numer) załączyć kopię. |
TAK
załączyć do oferty wszelkie świadectwa i atesty |
Załącznik do oferty nr strony............................... |
13. |
Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji w języku polskim w ofercie (w formie wydrukowanej).
Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji również przy dostawie (w formie wydrukowanej) |
TAK
załączyć do oferty tylko instrukcję obsługi użytkownika |
Załącznik do oferty nr strony............................... |
14. |
Dokumentacja techniczna w języku polskim |
TAK
załączyć do oferty |
Załącznik do oferty nr strony............................... |
15. |
Szkolenie personelu medycznego oraz obsługi technicznej w ramach zakupu urządzenia, po bezwzględnym uzgodnieniu terminu szkolenia z kupującym wraz z poświadczeniem przebytego szkolenia |
TAK |
|
16. |
Szkolenie personelu technicznego w zakresie bieżącej konserwacji oraz podstawowych napraw wraz z wydaniem zaświadczenia o przebytym szkoleniu |
TAK |
|
17. |
Karta gwarancyjna wystawiona na zaoferowany okres gwarancji, nie krótszy jednak jak 24 miesiące. Wymagana przy dostawie. |
TAK
do oferty załączyć stosowne oświadczenie |
Oświadczenie o wystawieniu gwarancji na stronie................. |
18. |
Paszport techniczny przy dostawie |
TAK |
|
19. |
Zabezpieczenie serwisu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na okres minimum 10 lat |
TAK
podać warunki obu serwisów i załączyć do oferty |
Załącznik do oferty nr strony............................... |