strona główna Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Szpital Specjalistyczny w Pile serwis informacyjny 
Informacje Podstawowe
  • Status Prawny
  • Dane teleadresowe
  • Struktura Organizacyjna
  • ZATRUDNIMY
  • Konkursy ofert
  • Administracja
  • RADA SPOŁECZNA
  • Dyrekcja Szpitala
  • Część Medyczna
  • Oddziały
  • Poradnie
  • Zakłady i Pracownie
  • Akty Prawne
  • Statut
  • Regulamin
  • Budżet
  • Dane ekonomiczne
  • Majątek
  • Ogłoszenia
  • Karta Praw Pacjenta
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia Przetargów
  •       -- POSTĘPOWANIA - ROK 2020
          -- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
          -- POSTĘPOWANIA - ROK 2021
  • Platforma zakupowa
  • SPRZEDAŻ
  • Inne
  • Misja
  • Zakres usług
  • Cennik Usług Medycznych
  • Przetargi na dzierżawę nieruchomości
  • Konkursy ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych
  • Nieudostępniono w BIP
  • KONKURS NA WYBÓR BROKERA
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Zamówienia Publiczne \ Ogłoszenia Przetargów \ Rok 2009 \ Modernizacja Bloku Operacyjnego \ Załącznik nr 3/4 \

      2928

    KOLUMNA CHIRURGICZNA (chirurgiczna jednostka zasilająca) – szt. 5

    Lp.

    CECHY APARATU

     (zawarte wymagania dotyczą jednego aparatu,

    należy pomnożyć razy 5)

     

    Poniżej należy wypełnić tabelę opisując lub potwierdzając wszystkie dane i parametry wymagane przez Zamawiającego.

    1.        

    Nazwa aparatu, producent, kraj producenta, typ, model, rok produkcji

    Wpisać

    Nazwa aparatu...........................................

     

     

     

    Producent..................................................

     

     

     

    Typ...........................................................

     

     

     

    Model........................................................

     

     

     

    Rok produkcji.............................................

     

    PODSTAWOWE PARAMETRY

    xxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    2.        

    Sufitowa jednostka anestezjologiczna – urządzenie zakwalifikowane do wyrobów medycznych klasy IIb.

    TAK

     

    3.        

    Urządzenie powinno być łatwe w utrzymaniu czystości – gładkie powierzchnie bez wystających elementów obudowy, kształty zaokrąglone, bez ostrych krawędzi i kantów

    TAK

    opisać

     

    4.        

    Kwadratowa obudowa stropowa.

    Zestaw przyłączy elektryczno-gazowych. Przewody gazowe z instalacji szpitalnej przyłączane do szybkozłącz na płycie interfejsowej na twardy lut. Zestaw stropowy przygotowany do drugiej jednostki, ramienia monitora lub kamery.

    TAK

    opisać

     

    5.        

    Kolumna dwuramienna o zasięgu  min. 1850 mm licząc w osiach ramion.

    TAK

    opisać

     

    6.        

    Pionowa elektryczna, regulacja min 60 cm ramienia uchylnego

    TAK

    opisać

     

    7.        

    Silnik wbudowany w niższe ramię kolumny. Ramiona o przekroju owalnym, sześciokątnym lub eliptycznym.

    TAK

    opisać

     

    8.        

    Elektro-pneumatyczne zwalnianie hamulców mechanicznych przegubu głównego. Konstrukcja hamulców zapewniająca ich zablokowanie w przypadku braku sprężonego powietrza.

    TAK

    opisać

     

    9.        

    Nośność kolumny rozumiana jako minimalna wymagana waga aparatury medycznej posadowionej na kolumnie min. 40 kg

    TAK

    opisać

     

    10.    

    Gniazda gazowe standard AGA: 1x sprężone powietrze,1x sprężone powietrze AirMotor, 2xpróżnia. Każde gniazdo wyposażone w odpowiednie szybkozłącze z manometrem.

    TAK

    opisać

     

    11.    

    6 x gniazdo elektryczne z bolcem uziemienia i kontrolką.

    6 x bolec wyrównania potencjałów

    TAK

    opisać

     

    12.    

    Przygotowanie do instalacji w przyszłości zespołu gniazd 1xRJ 11, 1xRJ 45,

    TAK

    opisać

     

    13.    

    1 x półka o wymiarach 550x550mm ± 50 mm ze zintegrowaną szufladą.

    TAK

    opisać

     

    14.    

    Półka z wygodnym uchwytem i zintegrowanym w nim przyciskiem sterowniczym przegubu stropowego

    TAK

    opisać

     

    15.    

    Każda półka z zabezpieczeniem wszystkich krawędzi i narożników po jej obwodzie wykonanym z elastycznego tworzywa sztucznego

    TAK

    opisać

     

    16.    

    Głowica w układzie poziomym o stosunku długości boków szerokość/wysokość co najmniej 2,5x

    TAK

    opisać

     

    17.    

    Kolumna wyposażona w co najmniej dwie szyny boczne i schowki na nadmiar kabli.

    TAK

    opisać

     

    18.    

    Kolumna wyposażona w uchwyt do pojemnika od systemu ssącego (w zestawie kompletne pojemniki. Dren z szybkozłączem i vacuometrem - 2 szt. oraz wkłady jednorazowe 500 szt.)

    TAK

    opisać

     

     

    WYMAGANIA OGÓLNE

    xxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    19.    

    Aktualne certyfikaty i/lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm lub dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE.

    CE (podać nr certyfikatu) załączyć kopię.

    Wpis do  rejestru Wyrobów Medycznych (podać numer)  załączyć kopię.

    TAK

    załączyć do oferty wszelkie świadectwa i atesty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    20.    

    Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji w języku polskim w ofercie (w formie wydrukowanej).

    Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji również przy dostawie (w formie wydrukowanej)

    TAK

    załączyć do oferty tylko instrukcję obsługi użytkownika

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    21.    

    Dokumentacja techniczna w języku polskim

    TAK

    załączyć do oferty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    22.    

    Szkolenie personelu medycznego oraz obsługi technicznej w ramach zakupu urządzenia (w dwóch terminach), po bezwzględnym uzgodnieniu terminu szkolenia z kupującym wraz z poświadczeniem przeprowadzonego szkolenia

    TAK

     

    23.    

    Szkolenie personelu technicznego w zakresie bieżącej konserwacji oraz podstawowych napraw wraz z wydaniem zaświadczenia o przebytym szkoleniu

    TAK

     

    24.    

    Karta gwarancyjna wystawiona na zaoferowany okres gwarancji, nie krótszy jednak jak 24 miesiące.  Wymagana przy dostawie.

    TAK

    do oferty załączyć stosowne oświadczenie

    Oświadczenie o wystawieniu gwarancji na stronie.................

    25.    

    Paszport techniczny przy dostawie

    TAK

     

    26.    

    Zabezpieczenie serwisu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na okres minimum 10 lat

    TAK

    podać warunki obu serwisów i załączyć do oferty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    UWAGA

    Wypełniając powyższe tabele można je przepisać na komputerze i odpowiednio dostosować wielkość wierszy i kolumn do potrzeb wykonawcy, zachowując treść poszczególnych wierszy i ich kolejność zapisaną przez zamawiającego. Zmiana treści lub jej brak a także zmiana kolejności wierszy lub kolumn oraz ich brak spowoduje odrzucenie oferty.

     

    Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych dotyczących aparatu stawianych przez zamawiającego w powyższej tabeli spowoduje odrzucenie oferty.

     

     

     

      udostępnił Zbigniew Dziekan dnia 2009-12-11 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 

    Realizacja Akcess-Net - BIP v2.0 góra