strona główna Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Szpital Specjalistyczny w Pile serwis informacyjny 
Informacje Podstawowe
  • Status Prawny
  • Dane teleadresowe
  • Struktura Organizacyjna
  • ZATRUDNIMY
  • Konkursy ofert
  • Administracja
  • RADA SPOŁECZNA
  • Dyrekcja Szpitala
  • Część Medyczna
  • Oddziały
  • Poradnie
  • Zakłady i Pracownie
  • Akty Prawne
  • Statut
  • Regulamin
  • Budżet
  • Dane ekonomiczne
  • Majątek
  • Ogłoszenia
  • Karta Praw Pacjenta
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia Przetargów
  •       -- POSTĘPOWANIA - ROK 2020
          -- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
          -- POSTĘPOWANIA - ROK 2021
  • Platforma zakupowa
  • SPRZEDAŻ
  • Inne
  • Misja
  • Zakres usług
  • Cennik Usług Medycznych
  • Przetargi na dzierżawę nieruchomości
  • Konkursy ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych
  • Nieudostępniono w BIP
  • KONKURS NA WYBÓR BROKERA
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Zamówienia Publiczne \ Ogłoszenia Przetargów \ Rok 2009 \ Modernizacja Bloku Operacyjnego \ Załącznik nr 3/3 \

      2927

    KOLUMNA     ANESTEZJOLOGICZNA  - szt. 6

    Lp.

    CECHY APARATU

     

    Poniżej należy wypełnić tabelę opisując lub potwierdzając wszystkie dane i parametry wymagane przez Zamawiającego.

    1.        

    Nazwa aparatu, producent, kraj producenta, typ, model, rok produkcji

    Wpisać

    Nazwa aparatu...........................................

     

     

     

    Producent..................................................

     

     

     

    Typ...........................................................

     

     

     

    Model........................................................

     

     

     

    Rok produkcji.............................................

     

    PODSTAWOWE PARAMETRY

    xxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    2.        

    Sufitowa jednostka anestezjologiczna – urządzenie zakwalifikowane do wyrobów medycznych klasy IIb.

    TAK

     

    3.        

    Urządzenie powinno być łatwe w utrzymaniu czystości – gładkie powierzchnie bez wystających elementów obudowy, kształty zaokrąglone, bez ostrych krawędzi i kantów

    TAK

    opisać

     

    4.        

    Kwadratowa obudowa stropowa.

    Zestaw przyłączy elektryczno-gazowych. Przewody gazowe z instalacji szpitalnej przyłączane do szybkozłącz na płycie interfejsowej na twardy lut

    TAK

    opisać

     

    5.        

    Zawiesie kolumny: płyta stropowa wraz z płytą połączeń gazowo-elektrycznych i kwadratową, stropową maskownicą. Przyłącza gazów medycznych na szybkozłączkach lutowanych do przewodów instalacji szpitalnej.

    TAK

    opisać

     

    6.        

    Kolumna dwuramienna o zasięgu w osiach łożysk min. 1200 mm. Każde ramię o tym samym zasięgu w osiach łożysk.

    TAK

    opisać

     

    7.        

    Pneumatyczne zwalnianie hamulców mechanicznych przegubów. Konstrukcja hamulców zapewniająca ich zablokowanie w przypadku braku sprężonego powietrza.

    TAK

    opisać

     

    8.        

    Nośność netto kolumny rozumiana jako maksymalna dopuszczalna wymagana waga aparatury medycznej posadowionej na kolumnie min. 270 kg

    TAK

    opisać

     

    9.        

    Gniazda gazowe:  2x sprężone powietrze, 2x próżnia, 2 x tlen, 2x N2O, 1x

    odciąg gazów anestetycznych. Każde gniazdo wyposażone w szybkozłącze z odpowiednim manometrem / vacuometrem / reduktorem.

    TAK

    opisać

     

    10.    

    8 x gniazdo elektryczne z bolcem uziemienia i kontrolką.

    8 x bolec wyrównania potencjałów, 1x RJ 11, 1x RJ 45.

    TAK

    opisać

     

    11.    

    Kolumna wyposażona w windę na aparat do znieczulenia (wyposażona w zawiesia - akcesoria do zamontowania posiadanych przez Zamawiającego aparatów Datex-Ohmeda AESPIRE S/5 – kpl. 7). Winda musi być elementem możliwym do zdemontowania aparatu bez pozostawienia widocznych śladów; bez ingerencji w pozostałe panele zwłaszcza frontowe głowicy.

    TAK

    opisać

     

    12.    

    Wysokość głowicy kolumny, mierzona poza obszarem mechanizmu windy – maks. 500 mm

    TAK

    opisać

     

    13.    

    1 x półka o wymiarach 580x530mm ± 50 mm

    TAK

    opisać

     

    14.    

    1 x pręt infuzyjny o długości min. 1000 mm z czterema hakami.

    TAK

    opisać

     

    15.    

    Półka zintegrowana na froncie z wygodnym uchwytem zawierającym w sobie przyciski sterownicze każdego przegubu: stropowego, pośredniego i systemu głównego. Frontowa szyna boczna (jeżeli istnieje) nie może pełnić roli uchwytu do pozycjonowania kolumny. Wszystkie narożniki półki zabezpieczone narożami z elastycznego tworzywa sztucznego.

    TAK

    opisać

     

    16.    

    Wszystkie gniazda gazów medycznych powinny znajdować się na plecach głowicy i być wyraźnie oznaczone kolorami oraz posiadają wtyki o zróżnicowanym kształcie. Gniazda zamontowane tak aby pozostawały na stałej wysokości podczas regulacji wysokości windy kolumny.

    TAK

    opisać

     

    17.    

    Wszystkie gniazda posiadają etykiety opisane w języku polskim

    TAK

    opisać

     

    18.    

    System zabezpieczający przed przypadkowym odczepieniem się od windy aparatu zarówno stojącego na kołach jak i uniesionego

    TAK

    opisać

     

     

    WYMAGANIA OGÓLNE

    xxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    19.    

    Aktualne certyfikaty i/lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm lub dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE.

    CE (podać nr certyfikatu) załączyć kopię.

    Wpis do  rejestru Wyrobów Medycznych (podać numer)  załączyć kopię.

    TAK

    załączyć do oferty wszelkie świadectwa i atesty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    20.    

    Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji w języku polskim w ofercie (w formie wydrukowanej).

    Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji również przy dostawie (w formie wydrukowanej)

    TAK

    załączyć do oferty tylko instrukcję obsługi użytkownika

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    21.    

    Dokumentacja techniczna w języku polskim

    TAK

    załączyć do oferty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    22.    

    Szkolenie personelu medycznego oraz obsługi technicznej w ramach zakupu urządzenia, po bezwzględnym uzgodnieniu terminu szkolenia z kupującym wraz z poświadczeniem przeprowadzonego szkolenia

    TAK

     

    23.    

    Szkolenie personelu technicznego w zakresie bieżącej konserwacji oraz podstawowych napraw wraz z wydaniem zaświadczenia o przebytym szkoleniu

    TAK

     

    24.    

    Karta gwarancyjna wystawiona na zaoferowany okres gwarancji, nie krótszy jednak jak 24 miesiące.  Wymagana przy dostawie.

    TAK

    do oferty załączyć stosowne oświadczenie

    Oświadczenie o wystawieniu gwarancji na stronie.................

    25.    

    Paszport techniczny przy dostawie

    TAK

     

    26.    

    Zabezpieczenie serwisu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na okres minimum 10 lat

    TAK

    podać warunki obu serwisów i załączyć do oferty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

     

    UWAGA

    Wypełniając powyższe tabele można je przepisać na komputerze i odpowiednio dostosować wielkość wierszy i kolumn do potrzeb wykonawcy, zachowując treść poszczególnych wierszy i ich kolejność zapisaną przez zamawiającego. Zmiana treści lub jej brak a także zmiana kolejności wierszy lub kolumn oraz ich brak spowoduje odrzucenie oferty.

     

    Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych dotyczących aparatu stawianych przez zamawiającego w powyższej tabeli spowoduje odrzucenie oferty.

     

     

     

      udostępnił Zbigniew Dziekan dnia 2009-12-11 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 

    Realizacja Akcess-Net - BIP v2.0 góra