strona główna Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Szpital Specjalistyczny w Pile serwis informacyjny 
Informacje Podstawowe
  • Status Prawny
  • Dane teleadresowe
  • Struktura Organizacyjna
  • ZATRUDNIMY
  • Konkursy ofert
  • Administracja
  • RADA SPOŁECZNA
  • Dyrekcja Szpitala
  • Część Medyczna
  • Oddziały
  • Poradnie
  • Zakłady i Pracownie
  • Akty Prawne
  • Statut
  • Regulamin
  • Budżet
  • Dane ekonomiczne
  • Majątek
  • Ogłoszenia
  • Karta Praw Pacjenta
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia Przetargów
  •       -- POSTĘPOWANIA - ROK 2020
          -- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
          -- POSTĘPOWANIA - ROK 2021
  • Platforma zakupowa
  • SPRZEDAŻ
  • Inne
  • Misja
  • Zakres usług
  • Cennik Usług Medycznych
  • Przetargi na dzierżawę nieruchomości
  • Konkursy ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych
  • Nieudostępniono w BIP
  • KONKURS NA WYBÓR BROKERA
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Zamówienia Publiczne \ Ogłoszenia Przetargów \ Rok 2009 \ Modernizacja Bloku Operacyjnego \ Załącznik nr 3/1 \

      2925

    LAMPA OPERACYJNA LEDOWA  - szt. 6

    Lp.

    CECHY APARATU

     

    Poniżej należy wypełnić tabelę opisując lub potwierdzając wszystkie dane i parametry wymagane przez Zamawiającego.

    1.        

    Nazwa aparatu, producent, kraj producenta, typ, model, rok produkcji

    Wpisać

    Nazwa aparatu...........................................

     

     

     

    Producent..................................................

     

     

     

    Typ...........................................................

     

     

     

    Model........................................................

     

     

     

    Rok produkcji.............................................

     

    PODSTAWOWE PARAMETRY

    xxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    2.        

    Lampa operacyjna rok produkcji 2009. Lampa dwuczaszowa Zakres ruchu czasz na ramionach 360º. (wg potrzeby dla spełnienia wymogu minimalnego max. natężenia oświetlenia podanego w dalszej części specyfikacji). Dwie lampy spośród 6 szt. wyposażone w kamery video z  fokusowaniem wraz z monitorami LCD min 19” zawieszonymi na oddzielnym ramieniu.

    TAK

    opisać

     

    3.        

    Źródło światła w wykorzystujące technologię  diod świecących LED. Pojedyncza matryca diodowa złożona co najmniej z 165 punktów LED w przypadku czaszy pełniącej rolę kopuły głównej i co najmniej 100 punktów LED w przypadku czasz pełniących rolę satelitów.

    TAK

     

    4.        

    Dwie lub trzy czasze w zależności od potrzeby dla spełnienia warunku - max. sumaryczne natężenie oświetlenia wszystkich oferowanych, zawieszonych w jednej osi czasz ≥300 000 lx

    TAK

    opisać

     

    5.        

    Konstrukcja pozwalająca na łatwe przemieszczanie i precyzyjne ustawianie w żądanym położeniu. Czasza dzielona. Segmenty matrycy zlokalizowane względem siebie współosiowo lub na planie wieloboku.

    TAK

    opisać

     

    6.        

    Każda matryca w danej czaszy (bez względu na sposób jej podziału) musi zawierać sumarycznie co najmniej 100 widocznych i pracujących (nie koniecznie jednoczasowo) diod LED. Jeżeli czasza zrealizowana jest jako matryca wielopolowa (np. 5 polowa) całkowita ilość diod w poszczególnej części matrycy (dla zapewnienia równomiernego oświetlenia) nie może się różnić o więcej niż 25% od pozostałych części matrycy.

    TAK

    opisać

     

    7.        

    Zsynchronizowane sterowanie parametrów światła wszystkich głowic z głowicy głównej

    TAK

    opisać

     

    8.        

    Temperatura barwowa, o wartości ≥3500° K (dopuszcza się regulowaną w zakresie min. 3500° K ÷5000° K +/-50 K

    TAK

    opisać

     

    9.        

    Regulacja natężenia światła w zakresie 5%-100%.

    TAK

    opisać

     

    10.    

    Stała temperatura barwowa i wskaźnik rozpoznawania barw podczas regulacji natężenia światła

    TAK

     

    11.    

    Współczynnik rozpoznawania barw Ra 95%

    TAK

    opisać

     

    12.    

    Zsynchronizowane sterowanie parametrów światła wszystkich głowic z głowicy głównej (dodatkowe uchwyty do regulacji, sterylizowalne do każdej czaszy po 5 szt. czyli 10 szt. do lampy ).

    TAK

    opisać

     

    13.    

    Wielkość plamy świetlnej stała lub regulowana elektromechanicznie poprzez sterylizowalny uchwyt w osi geometrycznej czaszy  zawierająca się w przedziale nie większym 20-30 cm

    TAK

    opisać

     

    14.    

    Wysoka bezcieniowość lampy

    TAK

     

    15.    

    System redukcji cieni – układ automatyczny sterowany sensorami zlokalizowanymi na czaszy

    automatycznie rozpoznający położenie chirurga, lub spełniający tą samą funkcję sterowany ręcznie przy pomocy manipulatora zlokalizowanego na czaszy lampy  ze sterylizowalną nakładką Obydwa alternatywne rozwiązania powinny, poprzez zmianę rozkładu natężenia światła poszczególnych punktów LED w odniesieniu do pozycji personelu, dążyć do zminimalizowania cieni w polu operacyjnym                     (5 nakładek zapasowych sterylizowanych do jednej czaszy lampy).

    TAK

    opisać

     

    16.    

    Żywotność układu świetlnego (pod pojęciem układ świetlny Zamawiający rozumie całość matrycy LED)  ≥ 30000h

    TAK

    opisać

     

    17.    

    Możliwość wyposażenia lamp w kamerę i tor wizyjny (przygotowanie do kamery)

    TAK

     

     

    18.    

    Centralny, sterylizowalny uchwyt do regulacji średnicy pola roboczego i pozycjonowania lampy.

    TAK

     

    19.    

    Co najmniej jeden nie sterylny uchwyt na boku czaszy głównej przeznaczony do pozycjonowania lampy przez personel pomocniczy

    TAK

     

    20.    

    Wzrost temperatury w okolicy głowy chirurga ≤1°C

    TAK

    opisać

     

    21.    

    Przedział roboczy bez konieczności ogniskowania ³ 110cm

    TAK

     

    22.    

    Zasilanie 230V, 50/60 Hz. Całkowity pobór mocy elektrycznej nie więcej niż 240W

    TAK

     

    23.    

    Automatyczne przełączanie na zasilanie awaryjne

    TAK

     

     

    WYMAGANIA OGÓLNE

    xxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    24.    

    Aktualne certyfikaty i/lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm lub dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE.

    CE (podać nr certyfikatu) załączyć kopię.

    Wpis do  rejestru Wyrobów Medycznych (podać numer)  załączyć kopię.

    TAK

    załączyć do oferty wszelkie świadectwa i atesty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    25.    

    Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji w języku polskim w ofercie (w formie wydrukowanej).

    Instrukcja obsługi, użytkowania oraz konserwacji i dezynfekcji również przy dostawie (w formie wydrukowanej)

    TAK

    załączyć do oferty tylko instrukcję obsługi użytkownika

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    26.    

    Dokumentacja techniczna w języku polskim

    TAK

    załączyć do oferty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

    27.    

    Szkolenie personelu medycznego oraz obsługi technicznej w ramach zakupu urządzenia (w dwóch terminach), po bezwzględnym uzgodnieniu terminu szkolenia z kupującym wraz z poświadczeniem  przeprowadzonego szkolenia

    TAK

     

    28.    

    Szkolenie personelu technicznego w zakresie bieżącej konserwacji oraz podstawowych napraw wraz z wydaniem zaświadczenia o przebytym szkoleniu

    TAK

     

    29.    

    Karta gwarancyjna wystawiona na zaoferowany okres gwarancji, nie krótszy jednak jak 24 miesiące.  Wymagana przy dostawie.

    TAK

    do oferty załączyć stosowne oświadczenie

    Oświadczenie o wystawieniu gwarancji na stronie.................

    30.    

    Paszport techniczny przy dostawie

    TAK

     

    31.    

    Zabezpieczenie serwisu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na okres minimum 10 lat

    TAK

    podać warunki obu serwisów i załączyć do oferty

    Załącznik do oferty nr strony...............................

     

    UWAGA

    Wypełniając powyższe tabele można je przepisać na komputerze i odpowiednio dostosować wielkość wierszy i kolumn do potrzeb wykonawcy, zachowując treść poszczególnych wierszy i ich kolejność zapisaną przez zamawiającego. Zmiana treści lub jej brak a także zmiana kolejności wierszy lub kolumn oraz ich brak spowoduje odrzucenie oferty.

     

    Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych dotyczących aparatu stawianych przez zamawiającego w powyższej tabeli spowoduje odrzucenie oferty.

     

     

     

      udostępnił Zbigniew Dziekan dnia 2009-12-11 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 

    Realizacja Akcess-Net - BIP v2.0 góra