strona główna Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Szpital Specjalistyczny w Pile serwis informacyjny 
Informacje Podstawowe
  • Status Prawny
  • Dane teleadresowe
  • Struktura Organizacyjna
  • ZATRUDNIMY
  • Konkursy ofert
  • Administracja
  • RADA SPOŁECZNA
  • Dyrekcja Szpitala
  • Część Medyczna
  • Oddziały
  • Poradnie
  • Zakłady i Pracownie
  • Akty Prawne
  • Statut
  • Regulamin
  • Budżet
  • Dane ekonomiczne
  • Majątek
  • Ogłoszenia
  • Karta Praw Pacjenta
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia Przetargów
  •       -- POSTĘPOWANIA - ROK 2020
          -- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
          -- POSTĘPOWANIA - ROK 2021
  • Platforma zakupowa
  • SPRZEDAŻ
  • Inne
  • Misja
  • Zakres usług
  • Cennik Usług Medycznych
  • Przetargi na dzierżawę nieruchomości
  • Konkursy ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych
  • Nieudostępniono w BIP
  • KONKURS NA WYBÓR BROKERA
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Zamówienia Publiczne \ Ogłoszenia Przetargów \ Rok 2009 \ Modernizacja Bloku Operacyjnego \ Ogłoszenie \

      2921

     

    Dyrektor

    (067) 210 62 00

     

    Centrala

    (067) 210 66 66

    Fax

    (067) 210-62-06

     

    e-mail:

    wszpila@pi.onet.pl

     

     

     

    www.szpitalpila.pl

     

     

     

    SZPITAL SPECJALISTYCZNY

    w PILE

    im. Stanisława Staszica

    64-920 Piła, ul. Rydygiera 1

     

     

     

     

     


    Piła, 11 grudnia 2009 roku

     

    NO.VII. - 240/89/09

     

    OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

     

    I          Zamawiający:

    Szpital Specjalistyczny w Pile, im. Stanisław Staszica 64-920 Piła, ul.Rydygiera 1

    tel. 067/210-62-07,

    fax 067/210 – 62 - 06

    REGON 002161820

    NIP 764-20-88-098

    www.szpital-pila.4bip.pl

     

    II         Przedmiot zamówienia:

    Przedmiot zamówienia obejmuje:

     

    1) Parce ogólnobudowlane (w tym demontażowe)

    a) roboty ogólnobudowlane w zakresie ścian, posadzek oraz sufitów,

    b) instalacje wod-kan i c.o.,

    c) instalacje gazów medycznych,

    d) instalacje oświetleniowe,

    e) instalacje elektryczne,

    f) instalacje p.poż,

    g) sieć strukturalna,

    h) obwody separowane,

    i) system alarmowy z kontrola dostępu,

    j) instalacje klimatyzacji i wentylacji

    Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, projekcie umowy, które stanowią załączniki do SIWZ. Ze względów technicznych Zamawiający nie jest w stanie zamieścić całości dokumentacji na stronie internetowej. Zamawiający przygotował komplet dokumentacji projektowej, wykonawczej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w formie elektronicznej na płycie, którą zainteresowani otrzymają nieodpłatnie.

     

     

     

     

     

     

     

     

    2) Dostawę sprzętu medycznego wg asortymentu:

    a) lampa operacyjna ledowa – 6 szt,

    b) stół operacyjny z wymiennymi blatami – 6 kpl,

    c) kolumna anestezjologiczna – 6 szt,

    d) kolumna chirurgiczna – 6 szt,

    e) lampa mobilna diodowa – 1 szt

    f) diatermia chirurgiczna – 6 szt,

    g) mikroskop okulistyczny – 1 szt,

    h) podgrzewacz do płynów komorowy – 1 szt,

    i) sonda sródoperacyjna – izotopowa – 1 szt.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach nr 3.1 do 3.10 do SIWZ

     

    3) Dodatkowe wyposażenie Bloku Operacyjnego:

    a) Fotel specjalistyczny dla operatora mikrochirurgii – szt. 1,

    b) Podnóżki – szt . 14

    c) Rolki do przemieszczania pacjenta – szt. 5,

    d) Regał – szt. 32,

    c) Statyw – szt. 2,

    d) Stelaż na worki na odpady – szt. 13,

    e) Mobilny zbieracz odpadów – szt. 6,

    f) Stojak koszowy – szt. 13

    g) Stolik MAYO  - szt. 18

    h) Stolik transportowy – szt. 14

    i) Stół do jałowych pakietów – szt. 6

    j) Szafa na materiał operacyjny  - szt. 14

    k) Taboret  pneumatyczny (hydrauliczny)  - szt. 10

    l) Taboret z regulacją na śrubę – szt. 14

    m) Wieszak na odpady – szt. 6

    n) Wieszak naścienny z koszami  - szt. 6

    o) Wieszak na fartuchy rtg – szt. 3

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ

     

    4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zadania i jego otoczenia, a także zdobył na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.

     

    Z względu na charakter pomieszczeń objętych przetargiem wyznacza się wizję lokalna na dzień 17.12.2009r godz. 13:00

     

    W sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z p. Zbigniewem Dziekanem w Dziale Organizacji Zamówienia Publiczne – tel. 67 210-62-07 we wszystkie dni robocze w godzinach 7:30 – 15:00

     

    5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert jedynie w oparciu o sprzęt medyczny spełniający warunki i parametry wyspecyfikowane w załączniku nr 3.1 do 3.10 oraz w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Urządzenia zaproponowane przez Wykonawcę muszą spełniać wszystkie wymagania zawarte w załącznikach nr 3 i 4 i nie mogą posiadać parametrów gorszych od ujętych w załącznikach nr 3 i 4.

    Wykonawca w przedłożonej ofercie musi udokumentować ten fakt przez załączenie do oferty dokumentów opisanych w załącznikach nr 3 i 4 (podstawa prawna art. 30 ust. 5 upzp). Zamawiający oceni, czy przedłożona oferta spełnia wymogi i zadecyduje o dopuszczeniu jej do tej części postępowania, jaka jest ocena złożonych ofert. Oferty nie spełniające powyższych wymagań zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ.

     

     

    III       Tryb postępowania:

    Postępowanie prowadzone jest w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2007r, Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5mln 150 tys. euro.

     

     

    IV        Sposób uzyskania SIWZ

    Forma elektroniczna – strona internetowa: www.szpital – pila.4bip.pl

    Na wniosek wykonawcy ( forma pisemna). W siedzibie Zamawiającego:

    Szpital Specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica, 64 – 920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3

    Cena SIWZ: 30,00 zł (trzydzieści złotych)

     

    V         Zakres zamówienia:

    Wykonanie prac ogólnobudowlanych opisanych w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót oraz dostarczenie sprzętu medycznego oraz wyposażenia dodatkowego opisanego w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

    Zamawiający nie zastosuje aukcji elektronicznej.

    Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówienia podwykonawcy.

     

    VI        Termin wykonania zamówienia:

    6 miesięcy od daty podpisania umowy

     

    VII      Warunki oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie:

    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.:

    1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

    Wymagane warunki:

    1.1. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008) minimum dwa zamówienia odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. kompleksowym remoncie oddziałów szpitalnych, w zakresie budowlano-modernizacyjnych wewnątrz obiektów szpitalnych, (w których w skład wchodziło co najmniej wykonanie następujących instalacji: wentylacji, c.o-c.w.u.- kanalizacyjnych, instalacja elektryczna, instalacja gazów medycznych) oraz dostawie sprzętu medycznego i innego wyposażenia bloku operacyjnego bez konieczności przerywania pracy placówki szpitalnej o łącznej wartości co najmniej 7.000.000, -zł. Przynajmniej jedna z ww. robót musi dotyczyć remontu oddziałów z salami operacyjnymi.

    UWAGA: Za spełnienie tego warunku nie będą uznane prace polegające na wykonaniu jedynie zewnętrznej, termomodernizacji obiektów szpitalnych(tj. ocieplenia ścian, stropodachów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej)

    1.2 Zatrudnią kierownika robót budowlanych oraz kierowników robót branżowych z niemniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku.

    2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    Wymagane warunki:

    2.1. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,- zł

    2.2. Zobowiążą się do ubezpieczenia budowy na kwotę 2.000.000 zł

    3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.

    Wymagane warunki:

    3.1. Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania;

    3.2. Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

    3.3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;

    3.4. Wykonawca nie został skazany za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy;

    3.5. Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary.

    4. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    Wymagane warunki:

    4.1.Wykonawca posiada koncesje, zezwolenie lub licencje do wykonywania określonej działalności;

    4.2. Wykonawca posiada aktualny wpis do właściwego rejestru działalności gospodarczej;

    4.3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;

    4.4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9.

    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania ( z zastosowaniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy)

     

    VIII     Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

    1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:

     

    1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ);

    1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    1.4. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    1.5. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    1.6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie wyrządził szkody polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie.

    1.7. Oświadczeniu Wykonawcy, ze reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie likwidacji, ani nie otwarto jej likwidacji,

    1.8. Oświadczenia Wykonawcy, iż sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione.

     

    2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:

    2.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008), a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy-w tym okresie, robót budowlanych wraz z dostawami określonych w rozdziale 7 pkt 1.1 SIWZ. Wykaz powinien zawierać: zrealizowane zamówienia, daty wykonania, Zamawiających, wartości zamówień oraz załączone dokumenty potwierdzające, że roboty oraz dostawy te zostały wykonane należycie.

    2.2. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu

    kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - załącznik Nr 6 do SIWZ. Informacja winna zawierać rodzaj i numery uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).

     

    3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada środki finansowe do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:

    3.1. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 5.000.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    3.2. Zobowiązanie do ubezpieczenia budowy w następującym zakresie:

    a) Wykonawca ma obowiązek posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ważna umowę odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.

    4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy oraz roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:

    4.1. Wykonawca ma obowiązek złożyć materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy/ulotki, prospekty, aktualne świadectwa i/lub certyfikaty, deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla aparatury medycznej norm lub dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE)

    Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004r poz. 896) tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności, a w przypadku, gdy wyrób medyczny jest wprowadzony po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie powyższą ustawą.

    4.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż zaproponowane materiały budowlane posiadają odpowiednie oznakowanie „B” lub „CE”.

    5. Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, a na dostarczone urządzenia sal operacyjnych 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

    6. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcą i zgodnie z art. 6471 § 2 Kodeksu cywilnego zobowiążą się uzyskać zgodę zamawiającego na zawarcie umów z podwykonawcami.

    7. Wyrażą a zgodę na następujące warunki płatności:

    7.1. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT za części robót wykonane i zatwierdzone przez Zamawiającego.

    7.2. Termin zapłaty faktury – 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu.

    7.3. Wartość ostatniej faktury nie może być mniejsza niż 10% ceny oferty.

    7.4. Zapłata należności za ostatnia fakturę będzie uwarunkowana:

    a) bezusterkowym odbiorem końcowym robót.

    b) rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (jeżeli podwykonawców zatrudni).

    8. Wypełniony formularz ofertowy - (załącznik nr 1 do SIWZ).

    9. Wypełnione załączniki nr 3.1 do 3.10 oraz nr 4.

    10. Pełnomocnictwo uprawniające do występowania w imieniu Wykonawcy i podpisywania ofert, (jeżeli forma reprezentacji nie wynika z wpisu do KRS lub innej ewidencji działalności gospodarczej),

    11. Informacje o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót – załącznik nr 5 do SIWZ.

    12. Dowód wniesienia wadium.

    13 Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na miejscu realizacji zamówienia, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego.

    14. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2 – 1.8 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o którym mowa w pkt.10 kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika.

    15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa niżej wymienione dokumenty:

    a)      dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    b)     dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub dokumenty potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

    c)      zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy dotyczące ww. art.

    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

     

    Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    Uwaga: wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

     

    VIII     Wadium:

    Zamawiający wymaga niesienia wadium w wysokości: 270.000,00 zł zł(słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy złotych)

     

    IX        Kryteria oceny:

    Cena 100%

     

    X         Termin składania ofert:                               04.01.2010 godz. 1100

    Termin otwarcia ofert:                                 04.01.2010 godz. 1200

     

    XI        Miejsce składania ofert:

    Szpital Specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica

    64 – 920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D 14

    Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami:

    - sprawy formalne:

     Inspektor ds. Zamówień Publicznych – mgr Zbigniew Dziekan tel. (067) 2106 207

    - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia:

     Zastępca Dyrektora ds. Technicznych – mgr inż. Roman Czerski tel./ 067/ 210-62-02

     

    XII      Termin związania z ofertą:

    30 dni

      udostępnił Zbigniew Dziekan dnia 2009-12-11 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 

    Realizacja Akcess-Net - BIP v2.0 góra